perjantai 9. syyskuuta 2011

Sisustus juttuja

Tässä ihania ideoita lastenhuoneeseen ja koska minulla itsellä on tyttö niin nämä sopivat ehkä paremmin tytön huoneeseen. A:n tulevaan huoneeseen olen suunnitellut värimaailmaksi marjapuuron punaista ja omenan vihreää. Näitä värejä tulee isoille pinnoille, kuten seinille, verhoihin, mattoon. Huonekalut tulee olemaan valkoisia.

Pöllöjen lisäksi minulla on joku fiksaatio sieniin :)

Meidän tyttö tykkää niin paljon Mikki hiirestä ja kumppaneista.


Tällaisiin söpöihin koreihin haluaisin laittaa kaikki kauniit lelut esille.

Aivan ihana yölamppu

Tämä A sopisi juuri meille

Pöllö :)

Tämä oli niin kaunis peili ja sopisi minun suunnitelmiin täydellisesti
 Sitten muutama ihanuus vessaan. Tulevasta vessastamme tulee luultavasti aika tumma ja yksivärinen. Tykkään että pinnat ovat yksivärisiä niin niitä on helppo muutella erivärisillä somisteilla. Nyt minulla on selkeästi oranssi kausi ja tällä hetkellä somistaisin vessan ja kylpyhuoneen luultavasti oransseilla tekstiileillä ym. Keltaistakin olisi kiva kokeilla.

Kauniin värinen ja kauniit kuviot

Tästä tunnelmasta pidän

Lapselle pirteän värisiä pyyhkeitä


Kuvat: Hennes ja Mauritz ja Zarahome

Ei kommentteja: