torstai 15. syyskuuta 2011

Ikea löytöjä

Käytiin Ikeassa etsimässä helpotusta meidän nykyisen kodin säilytys pulmaan. Seinät meinaa kaatua, kun tavaraa vaan alkaa olemaan yksinkertaisesti liikaa. Koitamme jatkuvasti keksiä uusia säilytys ratkaisuja ja nyt sain meikeilleni, joita käytän päivittäin kätevän ratkaisun, yksi uusi pannu tuli mukaan niin päästiin heittämään vanhoja jo aikansa eläneitä pois. Hetki sitten ostimme myös Ikeasta toisen pannun ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä, siksi päätimme ostaa toisen samanlaisen, mutta korkea reunaisen. Lisäksi ostin pitkästä aikaa pienen viherkasvin jos saisin vaikka pidettyä sen hengissä. Tykkään tosi paljon kukista ja kasveista, mutta jostain syystä ne ei koskaan kestä minulla kauaa...Syytän siitä tietenkin tätä liian pientä kotiamme :)

 Oikeastaan tulee olemaan tosi haikeaa luopua tästä kodista, koska se on meidän ensimmäinen yhteinen kotimme ja olemme viihtyneet täällä niin hyvin. Tässä kodissa on niin paljon muistoja ja parhain niistä on meidän pikku prinsessan syntyminen, älkää ymmärtäkö väärin...en synnyttänyt siis kotona. Naapurit on mitä parhaimpia ja kun muutimme kaikki oli vielä ihan uutta. Vaikka tämä on pieni on tämä silti toiminut meillä aivan mahtavasti. No nyt niihin Ikea löytöihin.


Oikean puoleiset on niitä uusia pannuja.

Tää on niin kätevä. luultavasti se on työpöydälle tarkoitettu nahkainen teline jonne saa paperit, kyntä ym. Mulla se toimii näin ja kahvan ansiosta voin siirrellä sitä minne haluan. Minä säilytän sitä kylppärin peilikaapissa. Lisäksi ostimme kaksi valkoista metallikoria (tossa vieressä) jonne mä sain mun pampulat ym.

Ei kommentteja: