maanantai 9. toukokuuta 2011

Äitienpäivä

Äitienpäivä oli ihana. Sain nukkua pitkään ja sitten heräsin siihen, että minulle tuotiin herkkuaamupala sänkyyn. Oli ihania leipiä, mansikoita, jogurttia, kaakaota ja mehua. Alisa ja Aki antoivat minulle pienen lahjan, jota olin toivonut. uusi Venus :) Lisäksi sain itse poimittuja valkovuokkoja ja kaksi korttia ja kaiken kukkuraksi kauniin ruukkuruusun.

 Alisa oli piirtänyt minulle kaksi korttia ja Aki etsi netistä minulle kalevalan äiti runon :)

Iskän ja Alisan poimimat valkovuokot. Kuvassa mukana jo hieman kuihtuneet pääsiäisnarsissit ja ylikasvaneet pääsiäis ohraruohot. Orvokin Alisa sai lastentapahtumasta kun piirsi hienon piirrustuksen.


Alla kuva lahjastani jota olin toivonut
Äitien päivä oli mukavan rento. Aamupalan jälkeen lähdimme kävelylle ja menimme ottamaan muutamia kesäkuvia. Kävimme äitini ja isäni  luona ja veimme äidilleni itsepoimitun kukkakimpun ja kortin. Välillä käväisin tanssitreeneissä ja illaksi menimme kakulle minun mummilleni ja vaarilleni. Kotona vielä myöhäinen sauna ja sitten menimme untenmaille.


Miten sinä vietit äitienpäivää?

Ei kommentteja: