tiistai 22. maaliskuuta 2011

Tervehdys kaikille lukijoille!


Päätin perustaa blogin, sillä nautin kirjoittamisesta ja haluan jakaa näkemyksiä muiden kanssa. Olen kiinnostunut niin monesta asiasta joten blogillani ei ole tiettyä teemaa, vaan käsittelen niitä asioita jotka sillä hetkellä kiinnostavat eniten. Pidän muodista ja seuraan sitä jonkin verran. Minulla itselläni ei ole tiettyä tyyliä vaan pukeudun ja laitan itseni sellaiseksi mikä fiilis milloinkin on. Toisena päivänä saatan pukeutua rennosti ja toisena seksikkääseen pikkumekkoon.

Olen myös häähullu vaikka omia häitä ei VIELÄ ole vietetty. Tosin olen suunnitellut niitä jo melko pitkälle ja niistä on kyllä puhettakin ollut jo. Olen ollut mieheni kanssa jo pian 7vuotta ja meillä on maailman ihanin tytär Alisa. Hän on puolitoistavuotias vikkelä temmeltäjä.

Rakastan lisäksi ruokaa ja pidän ruuanlaittamisesta, tosin en ole intohimoinen ruuan laittaja sillä en jaksa joka päivä kokkailla vaan meilläkin syödään joskus eineksiä, mutta pidän illallisten järjestämisestä tai ylipäänsä juhlien järjestämisestä. Viimeksi suunnittelin isosiskoni 30 vuotis juhlia ja juhlat olivat oikein onnistuneet.

Musiikkia voisin sanoa intohimokseni, koska laulan joka päivä ja kuuntelen lähes kokoajan musiikkia. Tässäkään en tyydy vain yhteen tyyliin vaan pidän lähes kaikista genreistä. Ainut mikä ei sytytä on raskas hevi.

Mitäs muuta kertoisin itsestäni. Kirjoitan satuja ja ajattelin muutaman sadun lähettää kustantamoihinkin ja kokeilla onnea, kerron sitten täällä että tärppäsikö. Katselemme paljon elokuvia ja voisin mainita muutaman viimeksi katsotun hyvän elokuvan. Burlesque, jonka juoni ei ollut niin herkullinen, mutta kuten aiemmin kerroin musiikki on intohimoni ja tässä elokuvassa sitä piisasi. Lisäksi harrastan tanssia ja myös sitä oli tämä elokuva pullollaan ja ne asut, ne oli niin mahtavia! Toinen elokuva josta pidin oli Knight and day se oli leffa joka sopii niin miehille kuin naisille, joten sitä on hyvä katsella oman könsikkään kainalossa. Elokuvan päätähdet olivat Tom Cruise ja Cameron Diaz. Ensimmäisenä mainitusta en ole oikein koskaan pitänyt, varsinkaan niiden sekoilujen jälkeen kun hän söi istukan ym...mutta tässä elokuvassa molemmat olivat onnistuneet hyvin. Olihan leffa vähän yliammuttu, mutta se teki siitä vaan hauskan.

Olen innokas kirppiksellä kävijä ja voisi sanoa että käyn keskimäärin kerran viikossa kirppiksellä, tosin käyn aina samassa paikassa eli Mankkaan Akselin itsepalvelukirppiksellä, koska se vaan on niin hyvä :)

Olen syntynyt 13.5.1986 ja horoskoopilta olen härkä. Olen asunut koko ikäni Espoossa ja pidän täällä asumisesta todella paljon. Luonto on tarpeeksi lähellä, mutta jos tekee mieli shoppailemaan niin kaupatkaan ei ole kaukana. Minulla on yksi isosisko ja olemme todella läheisiä. Äitini ja isäni on ollut naimisissa jo yli 30 vuotta. Minä olen tuntenut mieheni kuusivuotiaasta asti, mutta yhdessä olemme olleet seitsemän vuotta. Olen käynyt kampaanja- parturikoulun ja lukion kaksoistutkintona, tosin en päässyt kirjoituksista läpi tai siis ruotsi tuotti ongelmia ja se jäi koska silloin koulu ei kiinnostanut. Myöhemmin kävin merkonomi koulun ja sitten jäinkin äitiyslomalle ja viihdyn erinomaisesti pienokaisen kanssa kotona. Teen satunnaisesti kampaajan hommia ja tykkään erityisesti kampauksien teosta. Olen hyvin onnellinen ja haluankin blogissani puhua elämäni ihanuuksista eli asioista jotka saavat minut iloiseksi ja jotka kiinnostavat minua. Toivottavasti blogini löytää samanhenkiset ihmiset, mutta olisi kiva kuulla myös erilaisa näkemyksiä asioista.

Ei kommentteja: