torstai 24. maaliskuuta 2011

Pääsiäinen Pentikiltä

Nyt kun olen alkanut lueskelemaan blogeja olen törmännyt Pentikkiin. On minulla ollut muutamia pentikin kynttilöitä ja kynttilänalustoja, mutta en ole itse sieltä mitään ostellut. Minulla on ollut väärä kuva liikkeestä, koska olen kuvitellut, että se on toooosi kallis. Nyt menin Pentikin verkkosivuille ihastelemaan, että mitäs kaikkea sieltä löytyy ja totesin, että ihan kohtuu hintaistahan siellä on. Suunnittelinkin että käväisen Sellon Pentikissä ostamassa vähän pääsiäisjuttuja kotiin.

                                          Ainakin haluaisin tämän kaitaliinan...

...Väriä en vielä osannut päättää


Lisäksi haluisin tällaisia kynttilöitä



Ja tänne voisi laittaa pieniä suklaamunia


Näitäkin voisi ostaa, koska ne aidot suklaamunat loppuu kuitenkin heti :)


Hintojakin voisin mainita, kun menin kehumaan, että kohtuuhintaista siellä on, eli:
Kaitaliina 12€ löytyy eri väreissä
Kynttilät 8€ löytyy eri väreissä
Lasikana 7,50€ löytyy myös isompana ja eri väreissä
Pienet lasimunat 12kpl/12€ Löytyy paljon erivärisiä ja kokoisia

Tässä vielä linkki jos kiinnostaa käydä tsekkaamassa mitä kaikkea muuta kivaa Pentikiltä löytyy
http://www.pentik.com/fi/products/Paasiainen/Sivut/default.aspx


Meinaatko sinä koristaa kotisi pääsiäisloistoon?

Ei kommentteja: