tiistai 4. lokakuuta 2011

Tukka taikoja

Tänään sain vihdoin repästyä omaa aikaa ja heitin uuden värin päähän. Olin jo pidempään suunnitellut, että värjään tyven melko tummaksi, koska haluun jonkun jujun tähän tukkaan (Olen siis aikoinani käynyt kampaaja koulun, kouluttamattomille en suosittele kotivärjäyksiä :)). Latvoista alkoi taas puskemaan vanha blondi väri läpi, mikä oli musta kiva niin tyven ja latvan väriero on suurempi. Just sitä mitä halusinkin. Koitan laittaa vaikka huomenna teille kuvia niin saatte vähän ideaa, että mitä mä tässä yritin selittää :) Voi olla että aika pian haluun kyllä vähän vielä tummemmaksi tätä ja hiusrajat vois värjätä latvaan saakka tummalla, mutta saas nyt nähä. Tää tummempi väri sopii paremmin varsinkin nyt tulevana viikonloppuna kun mun pitäisi esittää Disney prinsessa Jasminea.

Siitäkin haluisin teille kuvia, mutta mun aikataulu lauantaina on niin kiirus, että koitan saada ainakin ennen ja jälkeen kuvat jos en vaihe kuvia ehdi ottaa. Meillä on siis lauantaina myös tanssiesitys Vantaan Martinus salissa ja sieltä mun pitäs juosta nopeesti kotiin valmistautumaan illan juhliin. Joten saas nähä tuleeko musta mitään prinsessaa vai pitääkö vaan luovuttaa ja olla esim. lumikista se noita :D

Kaiken kiireen vuoks en ehdi näkemään mun pikku prinsessaa melkein koko päivänä ja lisäks se menee mun siskolle yökylään, joten tää mamma voi olla vähän ikävissään illan juhlissa...Noooo hyvää se vaan tekee joskus olla vähän erillään molemmille osapuolille, sitte seuraavana päivänä on taas niiiiiin ihanaa nähdä.

Nyt alan kattomaan Klikkaa mua! Musta se on niin hauska sarja.

Mukavaa iltaa kaikille!

Ei kommentteja: