keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Lupaamani Jasmine lookki :)

Huh huh! Kyllä toi juhliminen vaan vie voimat...Koko alkuviikon ollut ihan puhki! Onneks ensviikonloppuna ei oo mitään tiedossa ni voi vaan relata. No siis juhlista nyt. Oli tosi kivat juhlat ja ihmiset oli panostanut pukuihin hyvin. Parhaat puvut palkittiin ja mä voitin sen! Jeeee :) ja mun lisäks miespuolinen vieras palkittiin. Hän oli pukeutunut apina pukuun. Olin kyllä itsekki tyytyväinen lopputulokseen kun mulla tosiaan oli noin tunti aikaa valmistautua, sen mun tanssiesityksen takia. No fiksuna tyttönä tein meikin jo aamulla, koska voihan tanssiesityksessä olla vahva meikki ja kenraalin jälkeen ehdin väsätä kampauksenkin (ilman pantaa) ja sillä kampauksella vedettiin esitys :D Sitte kotiin vauhdilla ja kroppasuihku ja vaatteet päälle ja pientä viimeistelyä. Tältä mä sitte näytin.



Kuva on kännykällä otettu, mutta jos löydän joltain paremman kuvan niin lisäilen sitä sitte ja ajattelin myös tarkemmin kertoilla teille valmistelu vaiheista myöhemmin.

Naamiaisrikasta syksyä ja talvea kaikille! On kivaa olla välillä joku aivan muu ;)

1 kommentti:

Tatta kirjoitti...

Tostahan tuli tosi hyvä!Ois ollu siistii olla mukana. Mitä sait palkinnoks?..vai kiitosta ja kunniaa;)